Pentru alte configurații, oferta se personalizează.
Servicii de Nivel 1
Sunt servicii de suport IT pentru stațiile de lucru și periferice.
Servicii de Nivel 2
Sunt servicii de suport IT pentru administrarea serverelor și rețelelor.
Servicii pentru rezolvarea incidentelor
Un incident este atunci când ceva nu mai funcționează ( echipament, software, rețea).
O cerere ( de servicii) este atunci când un utilizator solicită efecturarea unui serviciu, ca de exemplu: instalarea unui echipament, instalarea unei aplicații, recuperare date din backup și care intră în categoriile de servicii de nivel 1.
Serviciile pentru rezolvarea incidentelor presupun intervenția specialiștilor noștri, în cel mai scurt timp, pentru remedierea problemei apărute (nefuncționarea sau funcționarea defectuoasă a unui echipament sau software).
Soluția de backup externalizat
Disaster Recovery Solution – Veeam Cloud Connect Backup
Strategii de Business Continuity si Disaster Recovery
Strategia de Business Continuity si Disaster Recovery acoperă riscurile de recuperare a datelor din ultimele 15 zile, iar pentru a acoperi riscul de a pierde date dintr-un interval mai mare de 15 zile este nevoie de strategie de arhivare pe termen lung a datelor. Soluția propusa folosind Veeam este de a implementa Backup Copy Jobs care sa mențină copii ale datelor pe formula Grandfather – Father – Son, prin care se mențin:
Servicii oferite:
* Cyber-Security training pentru Angajati (Awareness)
* Backup Externalizat (Disaster Recovery si Business Continuity)
* Backup pentru solutiile Office 365 (Microsoft nu ofera Backup)
Contactati-ne pentru planuri de servicii personalizate.
Pentru alte configurații, oferta se personalizează.
Pachetele de hosting server sunt concepute in functie de aplicatiile utilizate si obiectivele companiei.
Astfel, primul pachet (Small) este recomandat firmelor de contabilitate si a celor care utilizeaza aplicatia SAGA.
Al doilea pachet (Medium) este recomandat intreprinderilor mici si mijlocii care utilizeaza Winmentor, Ciel, ca sistem integrat cu mai mult de 5 statii de lucru, iar ultimul pachet (Large) este dedicat companiilor mari care utilizeaza sisteme integrate de tip ERP si CRM, cu baze mari de date de tip POSTGRESQL sau MySQL ce sunt accesate de la zeci sau sute de statii ( pc-uri).
Aplicații Office incluse
(Numai versiunile pentru web și mobil)
utilizator/lună
Aplicații Office incluse
utilizator/lună
Aplicații Office incluse
utilizator/lună
Pentru contractarea a doua sau trei tipuri de abonamente (mentenanță IT+hosting server+Microsoft 365) se concepe o ofertă personalizată la un preț avantajos.
Pentru oferta personalizata va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +4 0723 006 116, prin email la adresa [email protected] sau completand formularul de contact (apasati butonul de mai jos).